Reklamace a vrácení zboží

1. Reklamace zboží

Kupující má právo uplatnit reklamaci zboží, pokud zboží vykazuje vadu, a to v souladu s platnými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem.

Právo na reklamaci se nevztahuje na vadu, která vznikla běžným opotřebením, nesprávným užíváním, nesprávnou údržbou nebo mechanickým poškozením ze strany kupujícího.

U zboží, které bylo upraveno dle individuálních požadavků kupujícího (např. produkty s personalizovanou výšivkou nebo potiskem), lze reklamaci uplatnit pouze v případě, že zboží vykazuje vadu, která nebyla způsobena nesprávným užíváním kupujícího. Personalizované zboží nelze reklamovat z důvodu subjektivní nespokojenosti se vzhledem nebo provedením dle schváleného návrhu.

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co se kupující o vadě dozvěděl. Reklamace se podává elektronicky nebo písemně, přičemž kupující je povinen doložit, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (např. fakturou nebo jiným dokladem o koupi).

Prodávající se zavazuje reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 60 dnů od jejího uplatnění, pokud se strany nedohodnou jinak.

V případě uznané reklamace bude kupujícímu poskytnuta oprava, výměna zboží nebo vrácení kupní ceny dle dohody a povahy vady.

Jak reklamace probíhá:

  • Krok 1: Vyplnění reklamačního formuláře
    Pro zahájení reklamace vyplňte Reklamační Formulář. Tento formulář nám pomůže lépe pochopit problém a rychleji vyřešit vaši žádost.

  • Krok 2: Odeslání reklamace
    Vyplněný formulář zašlete na náš e-mail: info@madebyyou.cz, nebo jej pošlete na naši adresu pro vrácení zboží, která je uvedena na stránce "Kontakt".

  • Krok 3: Vyřízení reklamace
    Po obdržení vaší reklamace vás budeme co nejdříve informovat o dalším postupu. Reklamace bude vyřízena v souladu s platnými právními předpisy (zejména dle Občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele). Zboží může být vyměněno za nové, opraveno nebo vám budou vráceny peníze v závislosti na dohodě a povaze reklamace.

  • Krok 4: Vrácení nebo výměna zboží
    Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, zboží vám buď vyměníme, nebo vrátíme peníze. V případě vrácení peněz bude částka zaslána na váš účet, pokud jste platili převodem, nebo na vaši platební kartu, pokud jste platili kartou.

2. Odstoupení od smlouvy

Kupující, který je spotřebitelem, má v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem (např. prostřednictvím e-shopu) bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Toto právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží, které bylo upraveno dle individuálních požadavků kupujícího, tedy zejména na produkty s personalizovanou výšivkou nebo potiskem. Takové zboží je vyráběno na zakázku a nelze jej vrátit.

Jak probíhá odstoupení od smlouvy:

  • Krok 1: Vyplnění formuláře pro odstoupení od smlouvy
    Pro odstoupení od smlouvy vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy. Tento formulář nám pomůže lépe zpracovat vaši žádost.

  • Krok 2: Odeslání formuláře
    Formulář zašlete na e-mail info@madebyyou.cz, nebo jej pošlete na naši adresu pro vrácení zboží.

  • Krok 3: Vrácení zboží
    Po zaslání formuláře máte povinnost vrátit zboží do 14 dnů. Zboží musí být nepoškozené, nenošené a v původním obalu. Zašlete jej zpět na naši adresu uvedenou na stránce "Kontakt".

  • Krok 4: Vrácení peněz
    Po obdržení vráceného zboží vám budou vráceny peníze do 14 dnů a to způsobem, jakým byla provedena platba za dané zboží, nebude-li sjednáno jinak.

3. Práva a povinnosti při reklamaci a odstoupení od smlouvy

  • Zboží, které vracíte nebo reklamujete, musí být v původním stavu, bez známek opotřebení a pokud možno v původním obalu.
  • Pokud bude reklamace uznána za neoprávněnou, zboží vám bude vráceno a všechny náklady spojené s poštovným a manipulací budou hrazeny vámi.

  • V případě odstoupení od smlouvy jste odpovědní za náklady na vrácení zboží, pokud se s námi nedohodnete jinak.

4. Kontakty a informace:
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně reklamace nebo vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat:

  • E-mail pro reklamace: info@madebyyou.cz
  • E-mail pro odstoupení od smlouvy: info@madebyyou.cz
  • Telefon: 772722674
  • Adresa pro vrácení zboží: Mezouň 199, 267 16 Mezouň

Děkujeme, že nakupujete u nás, a těšíme se na vaši spokojenost s našimi produkty!